NEDJELJNA ĆAKULA

Svanuo je novi dan, drugi dan aktivnosti mog bloga. Hvata me neka teška inspiracija za pisanjem pa sam osmislila program "NEDJELJNA ĆAKULA" koji možete očekivati svake nedjelje. ALI, potrebni ste mi Vi za aktivnost moje ćakule, jer "ćakulati" sama baš i nemogu. Zato prisjetite se smiješnih ili žalosnih trenutaka pa podjelite s nama u komentaru.
Danas bih se dotakla jedne "slatke" teme na koju me je potaknula  pjesma Sjećam se prvog poljupca koja mi ne izlazi iz glave otkad sam se probudila. Za mene to nije baš bilo slatko iskustvo. Zapravo ne bih ga se nikada voljela prisjetiti, ali vrijeme se ne može vratiti. Poljubac sa šesnaest godina, rekli bi "dječja posla" ali za mene su te stvari u to doba bile itekako ozbiljne. Jooooj, kada kad pogledam smiješno mi je sve to, i sam događaj mi nije baš bio nešto zanimljiv, jer sve se odigralo u par sekundi. Razdoblje od 16-e do 20-e godine i nije veliko, ali je razdoblje velikih promjena. U tom bezazlenom, adolescentskom razdoblju u kojem je vrhunac prisutnosti "buba u glavi", biramo bitne životne putove i odredišta. Pogotovo oni koji kreću na fakultet. Nije to baš tako jednostavno, složit ćete se sa mnom, vjerujem. Ali da ne skrećem puno s teme, željela bih znati iskustva vaših prvih poljubaca, naravno ako ih želite podijeliti. Možete i detaljnije otkriti moja ili postaviti poneko pitanje ako želite sudjelovati sa mnom u mojoj NEDJELJNOJ ĆAKULI! :)

Primjedbe

Objavi komentar

Popularni postovi s ovog bloga

NE ŽELIM ODRASTI!

Izrečenu riječ ne mogu vratiti, a napisanu lako izbrišem ili preoblikujem