NE ŽELIM ODRASTI!

Danas je subota, ma vidite vi to! Umjesto da smišljam planove za večerašnji izlazak i neku super odjevnu kombinaciju, ja sjedim za laptopom i pišem...i pišem...Ah, osjećam se kao starica, sa svojih dvadeset godina. Jednostavno, kao da me svo to mladenačko ludilo prolazi, ili se jednostavno pretvara iz jednog oblika u drugi. Do jučer sam živjela za izlaske, a danas? Danas samo čekam kad ću doživjeti malo mira, sjesti i zapaliti nekoliko cigareta. Onako, kako bi se u Dalmaciji reklo "od gušta". Često me, kao i sada hvata mala panika zbog svega ovoga. Pitam se, zar sam već odrasla? A ja to ne bih htjela, ne sad, ni za godinu, ni za pet, ni za deset, zapravo ne bih nikada.

Primjedbe

  1. Ne brini, ima nas još takvih koje sve to skupa "prolazi". Kad u određenom kratkom razdoblju doživiš štošta toga, jednostavno poželiš "taj" vlastiti mir, a u tome nema apsolutno ništa loše.

    OdgovoriIzbriši

Objavi komentar

Popularni postovi s ovog bloga

NEDJELJNA ĆAKULA

Izrečenu riječ ne mogu vratiti, a napisanu lako izbrišem ili preoblikujem